IT-support
Genom IT-support kan du låna dator eller andra digitala verktyg. Du kan även vända dig till vår IT-support för hjälp med ett tekniskt problem, inloggning, lösenordsbyte med mera.
Besök oss antingen på drop-in eller skicka in ett ärende genom formuläret längre ned på sidan.
Drop-in hos IT-support Campus Mölndal
Låna ett digitalt verktyg vid dina studier på Campus Mölndal
Är du osäker på om du behöver låna ett verktyg ska du vänta tills du påbörjat dina studier och fråga din lärare.
För att ansöka om ett digitalt verktyg gör du enligt nedan:
- Klicka på länken: Ansök om digitalt verktyg.
Här gör du din ansökan och godkänner överenskommelsen i en e-tjänst. - Logga in med Mobilt BankID, följ anvisningarna i e-tjänsten och fyll i obligatoriska fält.
- Skicka in ärendet.
- UTF-support handlägger ditt ärende och återkommer till dig via e-post eller telefon om tid och plats för utlämning.
Anmäl ett ärende till IT-support Campus Mölndal
Fyll i formuläret nedan, ange kontaktuppgifter samt beskriv ärendet så tydligt som möjligt.
Vi sparar endast dina personuppgifter under den tid vi behöver för att kunna ge dig bästa möjliga service. Mer information om hur dina personuppgifter hanteras hittar du på molndal.se/personuppgifter.
Text
Om du behöver hjälp kan du besöka oss på drop-in.
Öppettider
Måndag: 8.30-12.00 och 12.30-16.00
Tisdag: 11.00-12.00 och 12.30-17.30
Onsdag: 08.30-12.30
Torsdag: 08.30-12.00
Fredag: 08.30-12.00
Plats: Campus Mölndal, Krokslätts Fabriker 36, våning 1
Om du vill du ha support övrig tid så använd formuläret under fliken Lånedator, ärende.
Hur kan jag återställa mitt lösenord?
Du kan själv återställa ditt lösenord genom att följa guiden nedan. Där hittar du instruktioner både på svenska och på engelska.
Finns det WIFI som jag kan använda till min privata telefon eller dator?
Ja, leta upp WIFI: GUEST-MOLNDAL. Klicka sedan på ”Gäst 12 timmar”. Gör om processen om du behöver mer surf.
Hjälpte den här informationen dig?
Tack
Din synpunkt hjälper oss att göra webbplatsen bättre, för alla.