It-support

En kvinna använder en laptop.

Behöver du hjälp med ett tekniskt problem?

Då kan du vända dig till vår IT-support. Supporten är bemannad av IT-tekniker och här kan du få hjälp med inloggning, lösenordsbyte med mera.

Vill du anmäla ett ärende till IT-support Campus Mölndal?

Fyll i formuläret nedan, ange kontaktuppgifter samt beskriv ärendet så tydligt som möjligt.

OBS! Vid behov av att låna digitalt verktyg (dator/Ipad) ska du kontakta din lärare eller besöka drop-in.

Vi sparar endast dina personuppgifter under den tid vi behöver för att kunna ge dig bästa möjliga service. Mer information om hur dina personuppgifter hanteras hittar du på molndal.se/personuppgifter.

Om du behöver hjälp kan du besöka oss på drop-in.

Öppettider

Måndag: 09.00-11.00
Tisdag: 08.30-12.00
Onsdag: 14.00-16.30
Torsdag: 08.30-12.00
Fredag: Stängt

Plats: Campus Mölndal, Krokslätts Fabriker 12a, våning 2, rum 234.

Om du vill du ha support övrig tid så använd formuläret under fliken "Anmäl ärende".

Hur kan jag återställa mitt lösenord?

Du kan själv återställa ditt lösenord genom att följa guiden nedan. Där hittar du instruktioner både på svenska och på engelska.

Finns det WIFI som jag kan använda till min privata telefon eller dator?

Ja, leta upp WIFI: GUEST-MOLNDAL. Klicka sedan på ”Gäst 4 timmar”. Gör om processen om du behöver mer surf.

Publicerad: 2022-07-05
Senast uppdaterad: 2022-09-21